Van oud naar nieuw
Afgelopen weken voeren we langs bekend terrein, van St. Vincent en de Grenadines, met een tussenstopje op St. Lucia naar Martinique. Frankrijk in de Carieb. We weten van vorig bezoek een beetje wat we kunnen verwachten. Verse croissants en betaalbare wijn. Grote supermarkten en allerhande andere winkels. Tijd voor klussen en bevoorraden dus. De zonnepanelen op het dek zijn aan vervanging toe. We vreten GB’s en ons telefoonabonnement moet uitgebreid worden. Nieuwe duikbril, sodastream en ga zo maar door. Maar we nemen ook tijd om lekker te relaxen, maken uitdagende wandelingen en vieren kerst met Sylke en Dick in de mooie baai van St. Anne. We hebben een globale planning in het hoofd. Wouter komt eind januari een weekje meevaren in St. Maarten. Tussen Martinique en daar liggen nog heel wat eilanden die we willen bezoeken! Na twee weken wordt toch ook weer tijd om op pad te gaan. Klus geklaard! Glibberige wandeling; trace des jesuites. Anna en Leo, van wie...